11 Aralık 2013 Çarşamba

Begonia shawl ve Tunus İşi patik

Gece gece bir şeyler eklemek alışkanlık oldu bende gündüz pek vakit bulamaz oldum artık oğluşum baya bi büyüdü gündüz uyumuyor ve banada rahat vermiyor ee hal böyle oluca bende azıcık baykuş ediyorum bilgisayar başında
Ne zamandır fırsat bulup gerdiremediğim resimleyipte sizlere sunamadığım bir şaldı kardeşimin doğum yani bebek bohçası için hazırlıklar başladı bu şalımızda onun parçası ooo daha neler neler örücem kuzularıma bu ne kiii hııı unutmadn bir de patik başladım bugün onuda resimledim hemen ekliyorum işte buyrunnnnnnn
NOT: şal açıklamsı için Filiz abla hobievimize çok teşekkür ederimmm buyrun sizde gelin beraber örelimmm ve patik içinde Suzan ablama suzanhobi çokkkk çok teşekkür ederim açılama ve yardımları içinn






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder