22 Kasım 2013 Cuma

Amigurumi saat

,Şu aralar pek örgü öremiyorum küçük yaramazım huy değiştirdi resmen herşeyden korkuyor anne anne diye koşup geliyor ve saatlerce kucağımdan inmiyor ve karnını doyurup öylece kucakta uyumak istiyor ee hal böyle olunca kıyamıyorum ona ve sarılıp uyuyor mis gibi cennet kokusuu içime çekiyorum bende her ne kadar atık çokkkk yorulsamda sinirlerim yıpransada Rabbim sabrını veriyor evlat sahibi olmak anne olmak kolay değil derlerdi de inanmazdım anne olunca anlarsın beni derdim annem ne kadar haklıymış emeklerini ödeyemem anacığımın ayaklarını ellerini ne kadar öpsem,hürmet etsem hakkını ödeyemem
konu nerden nereye geldi yine yahu annemi özledim sanırım neyse efenim gelelim asıl mevzuya oğlan kucakta uyurken örgü öremezsem bende amigurumi çevirisi yapayım madem dedim boş durmak olmaz ama değilmi işte o modellerden birini sizlerlede paylaşmak istedim bu ve daha bir çok amigurumi örgü şal lif patik oya ve en önemlisi sıcacık dostluklar kazanabileceğiniz HOBİEVİMİZ de  
Veeee buyrun amigurumi saat tatataaaaammmmmm umarım beğenirsiniz..... hadi kolay gelsinnn 
bu arada herkese hayırlı Cumalar Rabbim dualarınızı kabul eylesin inş(amin...)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder