16 Haziran 2013 Pazar

Semele şal

Dayanamadım ve dün itibariyle işerime bir iş daha ekledim Semele şal  Asiye ablamın hobievimiz de yaz etkinliklerinde hepberaber örüyoruz açıklama foruma özel açıklandı özel olarak kartlar çizildi ve ilmek ilmek resimlenerek açıklandı yani sözün özü başka yerde bu kadar detaylı ve yalın bir açıklama bulamazsınız haberiniz ola sizlerde gelin forumumuza üye olun ve bizimle birlikte yeni örgülere ve dostluklara yelken açın eeeeeeee ne duruyorsunuz bir tık uzağınızda sizleri de bekliyoruz.... 
Semele şalım ilk kartım bitti henüz ama yarım iple başlamıştım denemelik örgüydü yeni bir ip alıp tekrardan başlıycam sanırım bu gidişle ipimin devamını birazzor bulucam gibi dörünüyor açık bir renk bulur bulmaz başlıyorum ve hemen resimleyip sizlerde de paylaşıcam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder